2008. augusztus 7., csütörtök

És még mindig képeslapok

Nagy-nagy örömért tegnapelőtt és tegnap is!
Egyrészt 5-én volt a névnapom és már reggel, ahogy beléptem a scrap.hu-ra várt néhány kedves köszöntő üzenet. Ez a nap folyamán már csak fokozódott. Mindig örömmel megyek az oldalra, de most persze még különösebb boldogság volt fellépni. Jól esett ez az odafigyelés a többiektől.
Tegnap megkaptam szrjudit képeslapját, amit a szülinap-névnap staféta keretében a névnapomra készített. Olyan jó volt, hogy még a névnapom után is várhattam valamire és kaptam ezt a szépséges figyelmességet. A lapot Judit bevallása szerint Panka ihlette. Ennek is nagyon örültem ám, mert ebből is éreztem, az odafigyelést, hogy Judit észrevette, mennyire imádom a nyuszinkat. Nagyon édes lapot csinált, melyen a lila és a drapp szín az uralkodó. Nagyon tetszik benne a sok-sok kézimunka: a varrások, a doodlek, a nyuszi és répa alak valamint a kis rajzolt nyuszi az üdvözlő táblával. Nagyon köszönöm és íme a kép, amit a scrap.hu-ra Judit rakott fel a lapról (bocsi, hogy ráloptam a blogomra, de még nem volt időm lefotózni, viszont meg szerettem volna itt is mutatni).

A másik öröm, ami ért tegnap, hogy Mesi macsekja Mizó engem sorsolt, ki, mint a Mesi blogján kiírt képeslap pályázat nyertesét. Olyan szinten nem gondoltam bele, hogy nyerhetek, hogy még azon sem gondolkoztam el, hogy a felajánlott nyeremény lehetőségekből mire is fájna a fogam. Tegnap – miután a munkahelyi kirándulásból hazaértem este – ott várt Mesi levele és meg ujjongtam egy nagyot és gyorsan agyaltam, hogy mit is szeretnék. Amint megkapom rögtön felteszem ide is, hogy mindenki lássa, milyen gyönyörűséget csinált nekem Mesi.
A két lapról, amit beküldtem a pályázatra:
Az egyik egy erős színű (zöld-narancs) vidám lap. Ezt készítettem először mert Mesiről ez jutott eszembe. A Lime készlet egyik kartonját használtam fel alapnak. A szélét hullámosra vágtam az egyik speckó ollómmal, majd felül és alul ráragasztottam a narancsos szalagot. Középre felragasztottam két zöld négyzetet, majd keresztbe egy zöld szalagot. A mintás alap két rövidebb szélét varrtam is, ezzel is megerősítve szalagok végeit. A lap közepére narancssárga miltonkapoccsal erősítettem egy virágot, ami 3 részből áll. A két szélső részét festékkel zöldre, a közöttük lévőt pedig narancssárgára festettem. A virág alá felragasztottam egy kis kártyát. Az egészet pedig ráragasztottam egy fehér képeslap alapra.

Az előző elkészítése után nem volt megállás, nekiálltam a másiknak is. A másik, négyzet alapú lap romantikusabb. Az alap egy rózsaszín karton, amelynek peremére felül és lent is csipkét ragasztottam. A mintás karton széleit speckó ollóval hullámosra vágtam, majd tintáztam. A közepére ragasztottam egy fehér pauszt, amit előtte rózsaszínnel tintáztam. Ennek közepére került a pink virág, közepén miltonkapoccsal.
A mintás lap felső és alsó szélére keresztben halvány rózsaszín organza szalagot ragasztottam, amire bordós keskenyebb szalag került. A sötét szalagra fent is és lent is három-három picit rózsaszín kövecske került. A tintázott pauszt csücskeibe 1-1 db nagyobb és sötétebb kő. Az egészet ráragasztottam egy képeslap alapra és kész. A fotó sajnos nem túl jó, mert este készült, de íme a másik lap.

Annyira szép lapok készültek Mesinek, egyikkel-másokkal nem tudok betelni. Az ötletesség, és a sok kézimunka, amint mindenki belefektetett egyszerűen fantasztikus. Nagyon sok jó ötletet és technikás munkát láttam, van még mit tanulnom. Köszönöm, hogy részt vehettem benne én is és örülök, hogy ide tartozom közétek.
Köszönöm, hogy kiváncsi voltál rám!

Nincsenek megjegyzések: