2009. március 31., kedd

Kulcsosszekrényke Anitának

Végre én is elkészültem az Anitának szánt meglepetésemmel. Előzmények ITT.
Valahogy Mesi instrukciói teljesen elvesztek, mire kész lettem, de remélem, így is tetszeni fog Anitának és szeretni, használni fogja.
A szekrényke közepén lévő kép elkészítésének magyarázatát köszönöm Timcsocának. Felhasznált anyagok: Scrapbazáros inda (jól eldugva ), Rayheres és Krea-tippes virágok, fém bizgentyűk: innen-onnan (a kislányos tű Krea-tipp, a kulcsocska Rayher, a többi régi szerzemény).
A dobozt sárgára festettem, a külső részén a sárgát Colorboxos dark brown tintával tintáztam (belül repesztőlakkal és Deka sötétbarna fetékkel festettem). Az A-betűt kottás papírral vontam be. Szinte mindent tintáztam. A végén lelakkoztam, hogy könnyebb legyen tisztán tartani. Ilyen lett:



2 megjegyzés:

Rika írta...

Milyen igényes lett! Egyszer én is készítettem egy kulcsos szekrényt. Befuttattam borostyánnal, szalvétatechnikával.De ez igazi dísze lesz az előszobának.

Linsey írta...

Nagyon szép, minden pici részlete tetszik!:)