2008. október 6., hétfő

Izééééé, már megint vettem

Már megint elcsábultam. A múltkor is voltam Lidl-ben, de akkor teljesen lemaradtam a lyukasztó készletről (szerencsére naptárt, meg ollókat, meg papírokat végül kaptam, de így is 2 üzletben voltunk, mire összejött). Tegnap viszont taktikus módon már reggel elmentem a Lidl-be. Vettem pasztell krétát (36 színben), akrill festéket, ecseteket, ecset tartót, meg vásznakat és csillám készletet. Októberben már nem megyek hobbi bolt közelébe (pedig egy körvágót úúúúúúúgy, de úúúúúgy szeretnék, na de majd máskor). Az a jó, hogy kaptunk fizuemelést (bár azt mondjuk nem hobbi cuccokra kéne költenem). Szóval Kalánka nem volt morci én meg ünnepélyesen fogadom, hogy visszafogom magam. És nem is raktam át egymáson a középső és a mutató ujjaimat. De tényleg nem..... :p

1 megjegyzés:

Merika írta...

Csak úgy tudsz spórolni, ha nem mész egyáltalán ilyen üzletbe!!! Ha csak egy dolgot akarsz, már véged van, mert még huszat találsz ami hátha kell majd!!!!Tapasztalatból mondom!!!!