2008. december 10., szerda

Játék 1-2

Bár nincsenek tömött sorok így sem, de Mónikánál is jelentkeztem a játékra, úgyhogy nem is 3, hanem 6 ember jelentkezését várnám!!!!!!


Mások blogján is láttam már ezt a játékot, de most, mikor Linsey blogján találkoztam vele ugrott be, hogy ezt én is szeretném. Főleg, hogy Linseyt ismeri Kalánka is, így neki is jelenthet valamit a meglepi, amit esetleg Linseytől kapok(unk). Miután mostanság inkább én is már főként sk ajándékokat adok, így nem áll tőlem messze ez a dolog.

Íme a szabályok:
1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
2. Az első 3 ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot kap tőlem, melyet én készitek.
3. Ők is meghirdetik a játékot a saját blogjukban, és várják a saját 3 jelentkezőjüket :-)
4. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
5. Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.
Én is várom szeretettel a 3 jelentkezőt.

3 megjegyzés:

Linsey írta...

Jöttem tolongani. Jelentkezhetek?:)
Nagyon örülnék, ha kapnék Tőled valami saját készítésűt. :)

kisvirág írta...

Jujjjj de jó!!! Persze, nagyon szívesen!!!!

BoBo írta...

Akkor én is örömmel beállok a sorba:-)))