2008. szeptember 2., kedd

Család staféta


Még nyár elején indult egy staféta a scrap.hu-n, hagyományos és digitális változatban. Én a hagyományoshoz csatlakoztam nagy örömmel. Éva után én voltam a második. Nagyon tetszett amit készített, újszerű, ötletes és nagyon kreatív megoldásokat használt. Tetszettek a vonatos bélyegek, na de a kedvenc ahogy a 3d-s vonatot megcsinálta a sínnel, meg közötte a kövekkel. Csak ámultam és bámultam, mikor megkaptam. Amit igazából átvettem Éva képéről, az a bélyeges megoldás, csak nálam a bélyegből lett a gondolatfelhő. Nálam is vannak gyerekek, bár még csak a vágyaimban :)
Amiket felhasználtam:
- csipke, amit tintáztam picit, hogy kékesebb legyen és ragasztottam,
- virág gombbal a közepén, ezt varrtam,
- kocka-gyöngy, ezt is varrtam,
- kaparós overlay a babás képek körül (babás képek a netről letöltve),
- matricák,
- fehér szalag, amit szegecsen fűztem át,
- a fotót, amin Kalánkával vagyunk csiszoltam, a szélét tintáztam,
- az egyszínű kartonokat speckó vonalzó segítségével téptem, majd tintáztam.
Ja és van egy Petőfi idézetem is (a dalszöveg helyett), ezért bocsi. Már megint sikerült valamit félreértenem. Nem tudom, hogy hova figyelek néha....
Ezt a képet egyébként először be szerettem volna nevezni a Rayher pályázatára, de túl bennsőségesnek éreztem, így mégsem küldtem el.

Nincsenek megjegyzések: