2008. szeptember 23., kedd

Staféta másként, vagyis oldal Tőletek nekem

Jól el vagyok maradva blogra töltéssel, de most igyekszem 1-2 napon belül mindent pótolni.
Még jó régen, valamikor a nyár elején csatlakoztam a scrap.hu egyik hagyományos stafétájához. A lényege az volt, hogy mindenki küld egy fotót és egy háttér lapot az utána lévőnek, az is hozzátesz valamit, majd továbbküldi, az szintén hozzátesz valamit és így tovább, míg körbe nem ér a dolog és gazdája megkapja a kész képet.
Íme az enyém, amiért Hanának, Szilvinek, Évának, Tinának és Ágikának köszönök. Igazi csajos, romantikus oldal lett. Nagyon tetszik.
A háttérpapír, amit elküldtem: Daisyds Bowdoin Street Floral. Két fotót küldtem, a kikötés az volt, hogy ne kerüljenek egymás mellé. A többiek kommentjeit megosztom veletek:
Hana: "A háttérpapírhoz illő alátétet szerkesztettem a fényképnek (K&C K-ology) és krétáztam. Plussz még galád módon felragasztottam."
Szilvi: "Egy bélyegzett komment kártyát készítettem az oldalhoz (Prima bélyegző, Bazzill Kraft kartonon). Nem akarom még rögzíteni, hátha csináltok még vele valamit. Na meg az elrendezés amúgy sem az erősségem. A szöveg megírását szerintem hagyjuk Krisztára."
Éva: "Egy kissé megkrétáztam (tintáztam) a háttér szélét, nekem hiányzott róla. Hogy számítson legalább egy lépésnek: rögtön három színnel (barna, olajzöld és mélyvörös)."
Tina: ".... voltam bátor elhelyezni a kommentcimkét, felragasztottam és hozzá a préselt virágot - és kezdek imádkozni, hogy utóbbi túlélje a továbbküldéseket...!"
Ágika: "A préselt virág túlélte az utazást. Felragasztottam 3 gombot a bal alsó részre, a színekkel harmonizáló és átlátszó színben. Jó kis romantikus oldal lett."
Ugye, milyen szépséges???!!! Köszönöm lányok!
Köszönöm, hogy erre jártál!

Nincsenek megjegyzések: