2008. szeptember 23., kedd

Legyen nekem Karácsony

Izzie a scrap.hu-n felvetette, hogy rendelne cuccokat az USA-ból. Csatlakoztam hozzá, mivel nagyon szerettem volna már én is pl. Prima virágokat, meg acryl bélyegzőt, de természetesen elcsábultam és lett ebből más is. Az igazság az, hogy én béna vagyok az ilyen külföldis rendeléshez (itthonról megy - taps nekem), bankkártyám sincs olyan, mint kéne. Izzie volt olyan kedves, hogy az egész adminisztrációját elintézte, sőt elvitte a szerzeményeimet egy általam megadott veszprémi címre. Sajnos megvámoltak minket, de seráfütty. A fotót is Izzie készítette, hogy lássam mi szépségeim vannak addig is, míg kézbe vehetem (ezért is örök hála). Ma végre a kezembe kaparinthattam ezeket a gyönyörűségeket.
Izzie szeretném itt is nagyon megköszönni, hogy szeptemberben lehet nekem Karácsony :)
Köszönöm, hogy erre jártál!

Nincsenek megjegyzések: