2009. január 4., vasárnap

Kipécéztek

Engem is elért decemberben a kipécézős játék, csak sajnos nem volt időm vele foglalkozni (meg még sok dologgal :( ) Most igyekszem pótolni minden elmaradásomat, szóval itt az első:
Mónika és Csuti pécézett ki és bár nem készültem eddig el vele, sokat gondolkodtam, mit is írhatnék magamról, hisz ennek a játéknak a lényege a következő:

1. Linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett! 2. Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi! 3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba! 4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve!

A 7 dolog velem kapcsolatban: I. Bár ezt általában az x-edik találkozás után nehezen hiszik el rólam (a szómenésem miatt), de nehezen ismerkedő, visszahúzódó ember vagyok. Az a típus aki ha nincs ismerős, a buliban a sarokból szemlélődik. II. A munkahelyemen nagyon kocka tudok lenni: a munka végén papírok széle egymáshoz rendezve, dossziék sorba állítva. Magasak az elvárásaim magammal és másokkal szemben is, néha túl sokat követelek a munkatársaimtól. Szerencsére ennek ellenére elviselnek és szeretnek is. Ezzel ellentétben otthon írtó nagy a kupi és teljesen szétszórt dilis vagyok. III. Van egy gyermeki énem, ami sajnos az elmúlt néhány évben sokat komolyodott, de még mindig imádok játszani, bolondozni, akár ugrálni az utcán, ha olyanom van. Viszont van egy nagyon hirtelen énem is, amit nehéz elviselni, mert elég hisztis vagyok olyankor. Köszönettel tartozom a körülöttem lévőknek, hogy ennek ellenére is velem vannak. IV. Nagyon szeretem a páromat, akivel az interneten, egy társkereső oldalon ismerkedtem meg 4 éve. Mindenben támogat és elfogad olyannak amilyen vagyok. Ez szuper dolog. V. Nagyon szeretnék már kisbabát. Nem vagyok rágörcsölve a dologra, de örülnék, ha az átköltözés után könnyen gyorsan "sikerülne" (tudom: gyakorolni, gyakorolni :D). VI. Nagyon szeretem a munkámat (mégha kéthetente első felindulásból fel is akarok mondani) és büszke vagyok arra amit elértem. Lassan 10 éve dolgozom itt. VII. Imádom a musicaleket, szerencsére a párommal együtt. Igyekszünk átlagban évente 3 havonta eljutni színházba. Ettől úgy fel tudok töltődni, hogy olyankor csak havonta akarok felmondani :)

Mivel már mindenkit elért ez a játék, így én nem pécézek ki senkit. Köszönöm, hogy erre jártál!

Nincsenek megjegyzések: