2009. január 6., kedd

A mi Pankánk

Katica írt már a blogján az édes nyuszójáról és már akkor eszembe jutott, hogy én is megmutatom a mi gyönyörű, önfejű, ijedős Pankánkat. Ő is törpe kosorrú, de ezüstszürke színű. Nekünk ő a világon a legszebb. Imádjuk a kis szőrgombócot. Ugye, milyen gyönyörűűűűű??? :D


Pankát nem nagyon érdekelte a foci VB, Csabimat annál inkább, de egy ilyen édes pofira muszáj volt odafigyelni.

Igyekszünk minél gyakrabban kiengedni a kis börtönlakót. Főleg, mikor így nééééz...


Itt pedig a keti alján kiNYÚLva :D

10 megjegyzés:

blog4scrap írta...

Új év, új kihívás a blog4scrap-on! Látogass el hozzánk, alkoss és nyerj egy ajándékkupont!
Szeretettel várunk!

Kuznyec

Timcso írta...

Jaj de cukorfalat!!:)

Katica írta...

Jaj,de gyönyörűséges nyuszika...milyen cuki kis füstös a képe,mint Tapperomnak :-)
Nagyon szép nyuszi...igazi kislányos pofija van :-)

Katica írta...

Jaj,annyira édes ez a nyuszi...fél órán belül már harmadszor nézem meg a képeket róla (de ezt Tapperomnak el ne mondd mert bedurcizik),gyönyörűséges.Ilyedős???Az enyém harapos,rettegésben tartja a családot :-D
Amúgy vár rád egy kérdés a blogomban. :-)

pavelancsika írta...

Édes ez a nyuszó. :)
BOLDOG SZÜLINAPOT!

Szilvi írta...

Nagyon kis édes. Olyan jó lehet simizgetni, szeretgetni. Egyszer én is szeretnék valami szőrös állatkát a halak mellé. Csak még nem jött el az ideje. Egyébként pont a nyuszi és a tengerimalac a két versenyző. :)

Atyus írta...

Szia! Tényleg édi a nyuszid! (Bár ez nekem nem újdonság, mert én voltam utánad az állatos stafétában :))
Jelöltelek egy játékra, kérlek látogasd meg a blogomat!

kisvirág írta...

Köszi lányok!
Igen Katica. Panka nem harapós, hanem abszolút félénk. Sajnos nem annyira bújós nyuszi, de azért simizteti magát rendesen, csak előtte körbe kell udvarolni :)
Nem tudom, hogy hallottál-e Béláról a torpenyul.hu-n (csak mert igazi legenda), ő az apukája.

kisvirág írta...

Szilvi! Ha odakerültök és a nyuszi mellett döntötök, csak tenyésztőtől vegyetek!!! Tudok majd neveket adni, ha érdekel.

Katica írta...

Igen,hallottam Béláról.Tényleg legenda :-) meg még van néhány legendás tapsifüles :-)
Én Tapperom kereskedéses nyuszi,de semmi baja szerencsér (kopp-kopp-kopp)

Amúgy ugorj majd be hozzám egy baráti ölelésre :-D