2009. január 12., hétfő

Új év, új idők?

Már egy ideje gondolkodom azon, hogy mit kéne másképp csinálnom, hogy normálisan menjenek a dolgaim, mert érzem, hogy ez így nem ok. Az új év jó alkalmat ad erre, szóval elhatározásra jutottam:
- muszáj kevesebbet vállalnom a munkahelyemen, mert egyszerűen ez a túlvállalás minden egyébre rátelepszik és úgy elrohan mellettem az élet, hogy husss,
- több időt kell fordítanom az emberi kapcsolataimra lsd család barátok,
- több időt kell fordítanunk Kalánkával egymásra - kettőnkre, rendszeresen közös programokat szervezni, hogy legyenek közös élményeink, amikből építkezhet továbbra is a kapcsolatunk (na és persze baby projekt),
- több időt kell fordítanom magamra és arra, amit szeretek, amitől feltöltődök,
- muszáj folyamastosan rendszereznem az iratainkat, papírjainkat, tennivalóinkat,
- szeretném házikónkat mielőbb befejezni továbbra is felesleges idegeskedések nélkül.
Szóval ennyi.
Bár nem ehhez kapcsolódik szorosan, én mégis idevalónak érzem Tina felhívását, amit a Tündérliget blogjában. Nagyon tetszik és köszönet érte Tinának. Nekem nagy-nagy segítség lesz rendszereznem, átgondolnom a dolgaimat és valami kis tudatosságot vinni ebbe az őrült fejetlenségbe, ahogy mostanában éltem az életem.

Nincsenek megjegyzések: