2009. január 21., szerda

Csupajó 2008

Tina Tündérliget nevű blogján olvastam a felhívást és arra készítettem ezt az oldalt. A "feladat" az volt, hogy a 2008. évi sikereket jelenítsük meg. Egyértelmű volt, hogy csak a scrap oldal jöhet nálam szóba, mint kifejezési eszköz :D Csináltam egy tervet, rajzolgattam és készítettem egy teljesen másmilyen oldalt.
Íme:
Szinte mindent tintáztam, amit csak lehetett :D A fotó peremét csiszoltam, majd azt is tintáztam. Az alatta lévő kék papírt speckó vonalzómmal téptem. Erre varrva erősítettem a raffiát, amit szintén tintáztam előtte. Erre került a fa, mint az élet jelképe, meg a 2 virág, közepén a gombbal. Felülre szintén tintázott raffia került, amibe belefűztem a kis fűző darabokat. A kis tekercsekre azokat a főbb területeket írtam, ahol úgy érzem, tavaly sikereket értem el. Mindet ki is fejtettem kicsit. Ezek a következők:
- munkahelyi sikerek: végigvittük a lányokkal a DEMNET projektet; pozitív visszajelzések; fizuemelés; tudom, hogy akik fontosak, azok szeretnek.
- barátnőim: nincs sok (4), de azokkal többé-kevésbé sikerült rendszeresíteni a kapcsolattartást; szeretem őket és tudom, hogy viszonozzák.
- házikónk: nagyon sokat haladtunk és ami a legfontosabb: MI; tudunk glettelni, csempézni, fugázni, festeni :D
- scrap+blog: rátaláltam a legjobb kikapcsolódásra, hobbira; elkezdtem blogot vezetni; igyekeztem sokat tanulni, fejlődni.
- új barátok: a scrap és a scrap.hu révén új barátokra találtam; fantasztikus, segítőkész, összetartó közösség; érzem, hogy számíthatok rájuk.
- családom: imádom az anyukámat, aki nayon sokat segít; odavagyok a keresztgyerekeimért, bármit megtennék értük.
- Balaton: imádom, Balatonboglár a nagy szerelem; harmadszorra voltunk itt Kalánkával közösen; vásár, koncertek, kaják, borok, forgatag; Marikáék a házigazdáink.
- Kalánka: mert szeretem és mert szeret.
Az évszám és a felirat 3D-sítve. Emellett a szitakötőt, meg a fotóra virágot kapírtam.
Közelebbről a tekercsek:

Felhasznált anyagok:
papírok: K&Company (Scrap Pad To Go - Hannah Scrap Pad)
betűtípus: Cooper Black
virág: Prima
fa: Dress it up (Kreatipp)
kaparós matrica: Pergamano (Kreatipp), cherryArte (órás Kitclub)

8 megjegyzés:

Timcso írta...

Nagyon szép oldal lett, a tekercsek a kedvenceim!valamint a fa mint jelkép!!!:)

szrjudit írta...

Nagyon-nagyon tetszik, kiváncsi voltam a tekercsek belsejére, és jó volt olvasni ezt a sok-sok sikert, gratulálok! A cím, a tekerccsek, az oldalad nálam kedvenc!!!

Katica írta...

Nagyon klassz lett.Úgy tetszik.
Szééép :-)
Én is gondolkoztam rajta hogy megcsinálom...de eddig még nem jutottam el addig..de rajta vagyok a dolgon :-)

Rika írta...

Jöttem én is kiváncsiskodni, hogy mi lehet belül...? Gratulálok, a házépítés önmagában elég lenne.

kisvirág írta...

Köszönöm :)

ilgya írta...

Szia! A scrap.hu-ról kukkantottam be hozzád,és örömmel vettem észre,hogy vecsési vagy! Már most le vagyok nyűgőzve az oldaladtól,pedig csak át lapoztam,ha nem bánod jövök máskor is.Ildikó

kisvirág írta...

Szeretettel várlak, gyere bármikor!!! Ha kérdésed van, vagy segítség kell, akkor is keress nyugodtan!

Névtelen írta...

Legalább ilyen boldog legyen a 2009-ed is, virágom :)))