2008. június 13., péntek

Kedvenc hely staféta

Jelentkeztem a "Kedvenc hely" hagyományos oldal stafétájára. Eszter után következtem a sorban. Nagyon tetszett, ahogy értelmezte a dolgot: hogy ugyan egy, a Skanzenben készült képet használt fel, de a központban ő és a párja volt. Tetszett a sok saját kiegészítő és a nekem kicsit minimál megoldás, hogy a fotó alá rejtette a belépőjegyet, a kézzel készített felirat, valamint, hagy dalszöveget használt idézetként (főleg, hogy az általam nagyon kedvelt U2-tól).
Az egyik legkedvesebb helyem Balatonboglár. Évekig nyaraltam itt. Ez az a hely, ahol teljesen ki tudok kapcsolni és nem csak nyáron. Voltam már itt februárban is és megismerhettem a nyugodt Balatont is. Isteni volt az is. 2005-ben és 2006-ban is voltunk itt nyaralni Csabival, mind2 alkalommal a Boglári Bornapok alkalmával. Imádtam a zsongást, a forgatagot, a Balaton szagát és a boldog együttlétet. Így is terveztem, hogy az "Élmény albumunkba" elkészítem a nyaralásunkról a 2 oldalt, így kapóra jött a kihívás és dupla oldalt készítettem.
Két háttérlapot használtam fel. Az egyik egy homokszínű, a másik egy tengerpartot ábrázoló mintás. Az egyszínűt kettévágtam, a tengerpartit pedig eltéptem középen vonalzóval. A két különböző féloldalt összeragasztottam. Az egyszínű szélét barnával, a tengeresét pedig kékkel tintáztam. Mindkettőre került egy pausz szöveggel, melyen a közös élményeink és egy idézett szerepel. A pauszt speckó ollóval vágtam, így az is hullámos lett, majd kékkel tintáztam. A betűket wordben szerkesztettem és körvonalasan kinyomtattam világoskék papírra, majd körbevágtam. Egyenletlenül egy sötétebb kék kartonra ragasztottam és kicsit hullámozva körbevágtam. A Balaton felirat az egyik, a Boglár felirat a másik oldalara került.

A bal oldali kép a 2005-ös évi élményeinknek állít emléket. A fotókat is hullámos ollóval vágtam ki, a szélüket krétáztam. Az egyik képet a felirat hátterét is adó kék kartonra ragasztottam, a kartont tintáztam és mintás szegecsekkel, miltonkapcsokkal erősítettem az alapra. Ezzel egy zsebet sikerült létrehoznom. Egy narancssárga kartonra ragasztottam egy képet, ami a nyaralás során készült Csabiról és rólam, ráírtam az évszámot, hullámosra vágtam a tetejét, tintáztam és masnival díszítettem. Ez került a zsebbe. A pauszon egy Hooligans szám részlete szerepel, mivel 2005-ben a Hooligans koncert jelentette a legnagyobb élményt -az együttléten kívül - a számunkra.
A 2006-os oldalon Zanzibár idézett található, szintén a fent leírt okok miatt. Itt is kialakítottam egy zsebet, ebben azonban már nem egy fotót, hanem a 2006-os rendezvény műsorprogramját rejtettem el. A díszítéshez szintén miltonkapcsokat, szegecseket, matricákat és tintázást alkalmaztam. A fotókat egyébként a város honlaprjáról töltöttem le.

Nincsenek megjegyzések: