2008. június 4., szerda

Kedvenc állat staféta


A scrap.hu-n jelentkeztem a Kedvenc állat stafétára. Már alig vártam, hogy sorra kerüljek. Előre eldöntöttem, hogy Pankáról a nyuszinkról fogok és mindenképpen hagyományos oldalt csinálni. A sorban Moncsi után következtem, kicsit meg is rettentem, mikor megérkezett az általa készített oldal, mivel ő digitálisat alkotott és az én "mindent rápakolós" mániámhoz képest elég minimalistát. Ráadásul mostanában kicsit "alkotói válságban" is vagyok. Nagyon kevés a szabadidőm, a digikhez nem nagyon van kedvem, a hagyományos pedig nálam elég időigényes, mivel általában együltő helyemben készítek el egy oldalt. Egyszerűen úgy felpörgök, hogy nem tudok mást csinálni, még be nem fejezem teljesen.

Na szóval:
A képen a nyuszink Panka látható, aki velünk él a szobánkban (mondjuk ennek főként helyhiány az oka, mert épp építkezünk).
Használt technikák: öregítés tintával, szegecsek.
Amit átvettem: kék szín, van rajta virág (bár szegecs), több fotó használata, varrás kicsit átalakítva (nálam a szegecsen áthúzott sodort papír szalag) és hogy van rajta szöveg.
Moncsi képében az tetszett leginkább, ahogy a fotó egy részét kinagyítva is megjelenítette, meg a varrások.
Nagyon élveztem és nagyon büszke vagyok erre a képemre. Úgy érzem, hogy sikerült egy olyan oldalt készítenem, ahol épp elég a díszítő és megálltam, hogy ne rakjam még rá az 5. virágot. Pankának még nem mutattam meg, mert képes lenne megkóstolni. :)

Nincsenek megjegyzések: