2008. június 7., szombat

Online scrap II.




Húúúúúú, már leírtam, amit szerettem volna, erre nem mellényomtam valamit és eltüntettem... :/

Na szóval: Ma este volt a scrap.hu-n a második online scrap este, amiért nagy-nagy köszönet jár Jucának. Meglepetéssel is készült a számunkra és mint tyúkanyó vezetgetett végig minket a feladat megoldása során. Olyan jó érzés volt ez a figyelmesség, de nem csak tőle, hanem a többiektől is. Szeretem ebben a kis közösségben, hogy minden emberhez teljes érdeklődéssel és nagyon pozitívan fordulnak, jó egy ilyen közösséghez tartozni.
Először egy, a Csabiról múlt héten készült fotót akartam felhasználni, mivel róla régóta nem csináltam képet, de letiltotta, mert poló nincs rajta (épp az új garázsában buherált valamit), szóval kereshettem új fotót, meg papírokat. Végül egy barátnőmmel készült közös fotót választottam, ami 2. vagy 3. gimiben készült még Kassán. A színes fotókartonra egy idézetet nyomtattunk és csipkés sarkot készítettünk a fotó alá. Itt is köszönet Jucának a szépséges idézetekért, meg a sok-sok sablonért. Ezeket mind egymásra pakoltuk és ráraktuk egy mintás kartonra, melyen keresztbe egy szalagot kellett előtte rakni. Innen szabad volt a "munka", mindenki díszíthetett szabadon. Én egy kapcsos virágot szerettem volna rárakni, de túl nagy lett a lyuk, így egy nagyobb lepke került rá, meg feljebb még egy fa virág. Többre úgy gondolom, nincs is szükség, mert az alap felső részében lévő indák jól kiteljesítik a képet.

Most vettem észre, hogy megint kékes-barnás árnyalatokat használtam (meg van rajta még zöld). Úgy látszik, hogy ez most a szerelem :)

Azért Csabi képét is el fogom készíteni ám ;)

Nincsenek megjegyzések: